Tuesday 10 January 2012

The Beatles - When I'm Sixty Four




When I get older losing my hair,
Many years from now,
Will you still be sending me a valentine
Birthday greetings bottle of wine?

If I'd been out till quarter to three
Would you lock the door,
Will you still need me, will you still feed me,
When I'm sixty-four?

You'll be older too,
And if you say the word,
I could stay with you.

I could be handy mending a fuse
When your lights have gone.
You can knit a sweater by the fireside
Sunday mornings go for a ride.

Doing the garden, digging the weeds,
Who could ask for more?
Will you still need me, will you still feed me,
When I'm sixty-four?

Every summer we can rent a cottage
In the Isle of Wight, if it's not too drear
We shall scrimp and save
Grandchildren on your knee
Vera, Chuck, and Dave

Send me a postcard, drop me a line,
Stating point of view.
Indicate precisely what you mean to say
Yours sincerely, Wasting Away.

Give me your answer, fill in a form
Mine for evermore
Will you still need me, will you still feed me,
When I'm sixty-four?

16 comments:

depends ... if i am still alive ...
yours sincerely ...

Ok, I will fill in the form ... 2 look after u, blh??? LOL!!!

Boleh apa salahnya...siapa lagi? Ambik borang cepat!

Saya meminati lagu2 Beatles ... tapi tak pernah dengar pula lagu nie ..how come ?

Alahai bro...bro luper ke masa lagu ni di keluarkan, kedai record kat pekan Gopeng tu tg renovate..tk dan bro nk dgr lagu ni !

lama lagi nak tunggu 64 tu ... tak tahu samada sempat ke tidak kita melihat awak tua di usia begitu ... :(

Hehehehe ... Insya Allah, kalau aisya da bersara, aisya cari Abg MPA & Lady Maz ... I jaga u guys, kalau anak2 u guys tak nak!

adusss ... me, sooo touched ... txs dear angel ... now tak nak jaga kita ke?

Nak!!!! I am in awe wif u, Lady Maz & my utmost respect, of coz 2 Abg MPA :))

If and when Im 64.........

solat subuh jamaah-jogging-breakfast dgn kwn2 seusia-surfing dan baca kitab-zohor berjamaah-lunch-baca kitab/surfing-tidur kejap-asar berjamaah-lepak dgn teman sebaya-maghrib berjamaah-dinner-kuliah sampai isya-lite dinner-********************* tidur

masa piring hitam lagu nie launched .. saya tengah tekedek-kedek berlari tepi lombong kat kg di Gopeng ..hehee

I LIKE....insyaAllah, kita pun lebih kurang tu kot...tambah sikit....nak tengok/belai pokok kat taman....and insyaAllah nak hafal Quran.

curious sikit .. ' surfing-surfing ' antara zohor ke asar nie bebeno baca kitab via internet atau ber MP ..hehee

hehehe...masa tu mata pun dah rabun dan tak brp nak nampak....entah2 ada parkinson, so nak tekan keyboad dah payah....so baca kitab je la.....kitab betul tau...jgn baca kitab "mona gersang" udah ler.....

Post a Comment